🇮🇷🇮🇷🇮🇷🔸بیانیه دکتر مصطفی معینی🔸تشکر از حماسه حضور مردم در انتخابات و سپاسگزاری از اعتماد مردم

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای بزرگ را شکر و سپاس که در سایه ی لطف بی کرانش، همت همگان را برای آفرینش حماسه ای دیگر در تعیین سرنوشت مردم از سوی ملت برزگ ایران برانگیخت و رأفت و مهربانی را به عنوان نشانه ای از لطف خداوند بین افراد انسانی قرار داد: « وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً ۚ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ(سوره روم آیه ی 21 ) اینک به برکت ایام نورانی ماه شعبان و به نفس گرم همه ی مردم، نسیم بهار در کوران زمستانی سرد و صعب وزیدن گرفته و نقش مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، تجلی یافت و در هم پیوندی آحاد ملت بایکدیگر، انتخابات به حماسه ای بزرگ برای جلوگیری از تهدیدهای داخلی و خارجی کشور مبدل شد. صمیمانه، از آحاد مردم مؤمن، ولایت مدار و فهیم و شریف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل سپاسگزارم و از اینکه دل های جمعی به لطف الهی به این کمترین گروید تا امانتی بزرگ بر دوشم بسپارند و این فرزند کوچک خود را برای خانه ملت برگزیدند، شاکرم.

بدون تردید رأی صادق مردم به منتخب خود، موهبتی بزرگ از فضل و کرم الهی بوده و به این مهم سر بر آستان خداوندی می سایم و پناه می برم به خدای کریم و حکیم از مسئولیت گرانی که بر عهده ام نهاده شده است. امیدوارم با اتکال به حضرتش بتوانم بر آنچه با او و شما کریمان عهد کردم ، بمانم و از هیچ تلاشی برای خدمت دریغ نورزم. انشاءالله. شکر مضاعف از اینکه فضای همگرایی، همدلی، وحدت و اتفاق نظر بر منطقه فراهم گردید و رأی وحدت آفرین مردم، انسجام تاریخی دو شهرستان را بیش از پیش تقویت کرد و این را فرصتی میدانم برای حرکت به سمت توسعه ای که بر انسجام، وحدت و همدلی استوار و پابرجاست. توسعه ای که می تواند زندگی همه مردم این منطقه بزرگ فرهنگی را بهتر، امیدواری را پرفروغ تر و شادابی و آرامشی را که حقیقتا شما مردم فهیم شایسته آن هستید به ارمغان آورد.

در پایان ضمن سپاس فراوان از مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) که با فرمایشات حکیمانه و نصایح پدرانه همگان را به فرصت مغتنم حضور و مشارکت حداکثری برای اداره مناسب کشور از طریق نهاد مجلس شورای اسلامی که به فرموده ی امام خمینی(ره ) در راس امور است، دعوت فرمود، از همه ی بزرگان و عزیزانی که در خلق این حماسه بزرگ نقش آفرینی کرده، دست اندرکاران امر خطیر انتخابات در نهادهای اجرایی و نظارتی کمال امتنان بعمل می آید و یک بار دیگر به تأسی از رفتار عملی وحدت بخش بزرگان در هر دو شهرستان «کاشان» و «آران و بیدگل» در طول سده های گذشته که از لوازم پایگاه تشیع و تمدن کهن سرزمین سیلک و پیرامون آن است، ضمن دعوت همگان به وحدت عملی و پیروی از سیره ی عالمان دینی، شهیدان گرانقدر و فرهیختگان علمی، آرزومند دعای خیر شما مردم هستم.

مصطفی معینی

منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

15 اسفندماه 1402